MENTORES

El pintor xixonés Evaristo Valle y l’industrial conserveru Alfonso Albo, fueron les persones que fixeron posible qu’Antón se treslladara a Madrid pa empecipiar la so formación artística.
Como agradecimientu, Antón creó pa caún d’ellos un bustu de bronce fundío que puedes ver nesta sala. Fixéronse dambos a partir de los modelos orixinales n’escayola..

 

Alfonso Albo, 1930.

Esti bustu ye un retratu d’Alfonso Albo, mecenes d’Antón y propietariu de la fábrica de conserves Albo de Candás. Como agradecimientu, l’escultor tamién-y retrató na pintura al oleu que ta espuesta al llau. Dambes obres tán dotaes d’una fonda espresividá na que l’artista-y da puxu. de manera estraordinaria a la visión frontal del retratáu.

 

Evaristo Valle, 1932.

Evaristo Valle afayó la capacidá artística d’Antón cuando ésti se presentó nel 1930 al V Certame Provincial de La Felguera.

Estimando’l so sofitu, fai-y esti retratu nel 1932.

Una obra ensin rastru dalu d’idealización, na qu’Antón busca namás destacar la personalidá del retratáu, faciendo resaltar, con enorme realismu, les sos traces más peculiares.

Centru d’Escultura de Candás Muséu Antón
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.